11 Mart 2014 Salı

Anne, ekmeği ben alırım...


Başka bir tarif yazarak başlamak isterdim bu güne, ne var ki yazabileceğim tek tarif ekmek almak için evden çıkan çocuğunuzun sağ salim evine nasıl dönebileceği olurdu... Ancak bu ülkede böyle bir tarif vermek de mümkün değil. Berkin Elvan'a Allah'tan rahmet, ailesine ve geride kalanlara baş sağlığı diliyorum.
Gittiğin yerde huzur bulman dileğiyle çocuk, yolun ışık olsun...


Çocuklar mermilerden hızlı koşarlar demişti Sedat Balın, Berkin Elvan koşamadı.

Henüz 14 yaşında polis fişeğiyle başından vuruldu. 269 gün komada yattı. Onu vuran polis bulunamadı.

Berkin komadayken en başları çıkıp "Emri ben verdim, polisimiz de destan yazdı" dedi.

Alkışladılar.

Ben 15. yaşına komada girdi. 16 kiloya indi.

Geride annesine söylediği son sözü kaldı:
"Sen gazdan kaçamazsın ben hızlı koşarım anne, ekmeği ben alırım..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder