3 Şubat 2014 Pazartesi

Siparişler Hazır!

Kurabiyeler hazırlanıyor...
Merhaba,

Geçtiğimiz günlerde "resmi" olarak ilk kurabiye siparişimi aldığımı yazmıştım. Pazar günümü bu kurabiyeleri hazırlamakla geçirdim. Epey uğraştım ama buna değdi sanırım :) Pazar kahvaltımızın ve kahvemizin ardından çalışmalara başladım, akşam üzeri abimlere davetliydik... Akşam yemeği molasının ardından gece eve dönünce son rötuşları yaptım ve bu rengarenk arabalar çıktı ortaya!

Elimde birbirinden güzel renklerde şeker hamurları vardı, arabaların ne renk olması gerektiğine bir türlü karar veremeyince ben de üç farklı renk kullandım. Birkaç kurabiyeye nazar boncuğu eklemeyi de unutmadım.
Süsleme ve paketleme işlemini bitirdiğimde saat 02:00'ye geliyordu, epey yorulmuşum; ancak o kadar keyif aldım ki kurabiyeleri hazırlarken yorulduğumu fark etmedim.

İlk siparişimi teslim ettiğime göre ikinci siparişim için hazırlıklara başlayabilirim!
Kurabiyelerin fotoğraflarını gece çektiğim için çok detaylı fotoğraflar çıkmadı ortaya, yine de paylaşmak istedim.

Haftanız bu arabalar kadar renkli, vanilya aromalı kurabiyeler kadar da tatlı geçsin... İyi haftalar!


Renk renk arabalar paketleniyor...
Arabaların rengine karar veremeyince üç farklı renk ve onlara uygun kurdeleler kullandım :)

Paketlenen kurabiyeler teslime hazır!

Birkaç arabanın jantlarını nazar boncuğundan yaptım... Nazar boncuklarına uygun açık mavi kurdeleler kullandım.

Nazar boncuklu kurabiyeler de kutulara yerleştirildiler... Saat gece yarısını geçmişti ancak ben ilk siparişimi teslime hazırlamış olmanın mutluluğundan yorgun olduğumu bile anlayamadım :)

Bu da bebek mavisi arabalarımdan biri... Jant görüntüsü vermek için gümüş renkli şekerlemeler kullandım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder